2024-2028 Stratejik Eylem Planı Üniversitemiz için tıklayınız.
2024-2028 Stratejik Eylem Planı Fakültemiz için tıklayınız.
Ebelik Bölümü Değerlendirme Anketleri için tıklayınız.
EBELİK BÖLÜMÜ (2024-2028) STRATEJİK PLANI
(Üniversitemizin 2024-2028 stratejik planına uygun olarak oluşturulmuştur.)
Amaç A.1. Nitelikli Ar- Ge ve Ür-Ge Faaliyetleri yoluyla ulusal ve uluslararası düzeyde katma değer oluşturmak |
||
H.1.1. Araştırma Geliştirme ve Ürün Geliştirme Kapasitesini Artırmak |
||
|
2024 yılı |
İyileştirmeye yönelik önerileriniz varsa yazınız |
PG 1.1.1 Araştırmacıların yetkinliğini artırmak için verilen eğitimlerin (proje hazırlama, patent, yayın vb.) sayısı |
- |
Araştırma Dekanlığından eğitim talep edilmesi |
PG 1.1.2. Araştırma projelerinde yer alan öğretim elemanı sayısı |
8 |
|
Amaç A.1. Nitelikli Ar- Ge ve Ür-Ge Faaliyetleri yoluyla ulusal ve uluslararası düzeyde katma değer oluşturmak |
||
H.1.2. Katma Değer Yaratan Araştırma Çıktılarını Artırmak |
||
|
2024 yılı |
İyileştirmeye yönelik önerileriniz varsa yazınız |
PG 1.2.1 Öğretim elemanlarının WOS’ta endekslenen Q1 bilimsel yayın sayısı |
1
|
Q1 bilimsel yayına yönelik çalışmaların arttırılmasının sağlanması |
PG 1.2.2 Öğretim elemanlarının WOS’ta endekslenen bilimsel yayın sayısı |
9
|
WOS’ta endekslenen bilimsel yayına yönelik çalışmaların arttırılmasının sağlanması |
PG 1.2.3 Üniversite adresli bilimsel yayınlara WOS’ta yapılan atıf sayısı |
93
|
|
PG 1.2.4 Ulusal ve uluslararası kurum/kuruluşlar tarafından desteklenen proje sayısı |
12 |
Uluslararası kurum/kuruluşlar tarafından desteklenen proje sayısının arttırılmasının sağlanması |
Amaç A.1. Nitelikli Ar- Ge ve Ür-Ge Faaliyetleri yoluyla ulusal ve uluslararası düzeyde katma değer oluşturmak |
||
H.1.3. Girişimcilik Faaliyetlerini Teşvik Etmek ve Yaygınlaştırmak |
||
|
2024 yılı |
İyileştirmeye yönelik önerileriniz varsa yazınız |
PG 1.3.1. Başvurulan patent, faydalı model ve tasarım belge sayısı |
2
|
Patent, faydalı model ve tasarım çalışmalarına yönelik eğitim planlanması |
PG 1.3.2. Ar-Ge ve Ür-Ge sonucu ticarileştirilen ürün sayısı |
- |
Ar-Ge ve Ür-Ge sonucu ticarileştirilen ürün çalışmalarına yönelik eğitim planlanması |
PG 1.3.3. Başvurulan patent, faydalı model ve tasarım belge sayısı |
2 |
|
PG 1.3.4. Tescil alan patent, faydalı model ve tasarım belge sayısı |
1 |
|
Amaç A.1. Nitelikli Ar- Ge ve Ür-Ge Faaliyetleri yoluyla ulusal ve uluslararası düzeyde katma değer oluşturmak |
||
H.1.4. Öğrenci Girişimcilik ve Yenilikçilik Programlarını Desteklemek |
||
|
2024 yılı |
İyileştirmeye yönelik önerileriniz varsa yazınız |
PG 1.4.1 Girişimcilik/ yenilikçilik temelli derslerin verildiği program sayısı |
- |
Girişimcilik/ yenilikçilik temelli eğitimlerin planlanması |
PG 1.4.2 Girişimcilik/ yenilikçilik temelli etkinlikler ve yarışmalara katılan öğrenci sayısı |
- |
|
PG 1.4.3 Girişimcilik/ yenilikçilik temelli konferans ve etkinlik sayısı |
- |
Girişimcilik/ yenilikçilik temelli konferans ve etkinliklerin planlanması |
A2. Eğitim ve Öğretim Faaliyetlerinin Niteliğini Sürdürebilir Olarak Artırmak |
||
H.2.1. Eğitim-öğretim Faaliyetlerinin Kalitesini Artırmak |
||
|
2024 yılı |
İyileştirmeye yönelik önerileriniz varsa yazınız |
PG 2.1.1 Öğretim elemanı başına düşen öğrenci sayısı |
55 |
Öğretim elemanı talep edilmesi |
PG 2.1.2. Akredite edilen program sayısı |
- |
|
PG 2.1.3. Yandal ve çift anadal programlarından yararlanan öğrenci sayısı |
- |
|
A2. Eğitim ve Öğretim Faaliyetlerinin Niteliğini Sürdürebilir Olarak Artırmak |
||
H.2.2. Öğrencilerin Yetkinliklerini Geliştiren Faaliyetleri Artırmak |
||
|
2024 yılı |
İyileştirmeye yönelik önerileriniz varsa yazınız |
PG 2.2.1 Proje desteği alan öğrenci sayısı |
12 |
|
PG2.2.2.2 Kariyer Merkezi çalışmaları kapsamında öğrencilere yönelik gerçekleştirilen faaliyet sayısı |
3 |
|
PG 2.2.3 Sosyal transkript oluşturan öğrenci sayısı |
10
|
Öğrencilerin, sosyal transkript başvuruyla ilgili teşvik edilmesi |
PG 2.2.4 Akademik, Sportif, Kültürel ve Sanatsal etkinlikler ile yarışmalara katılan öğrenci sayısı |
- |
|
A2. Eğitim ve Öğretim Faaliyetlerinin Niteliğini Sürdürebilir Olarak Artırmak |
||
H 2.3. Öğretim Elemanlarının Yetkinliklerini Güçlendirmek |
||
|
2024 yılı |
İyileştirme yönelik önerileriniz varsa yazınız |
PG 2.3.1 Öğretim elemanları için öğrenme öğretme konusunda verilen eğitimlere katılan yararlanıcı sayısı |
-
|
Öğretim elemanları için öğrenme öğretme konusunda verilen eğitimlerin planlanması |
PG 2.3.2 Öğretim elemanlarının yabancı dil yeterliliğini destekleyici eğitimlere katılan yararlanıcı sayısı |
- |
Öğretim elemanlarının yabancı dil yeterliliğini destekleyici eğitimlerin planlanması |
PG 2.3.3 Kalite geliştirme ve Bologna süreçleri hakkında verilen eğitim sayısı |
2 |
Kalite geliştirme ve Bologna süreçleri hakkında verilen eğitimlerin sürdürülmesi |
Amaç A.2. Eğitim ve Öğretim Faaliyetlerinin Niteliğini Sürdürebilir Olarak Artırmak |
||
Hedef H.2.4. Eğitim- Öğretim Altyapısını Güçlendirmek |
||
|
2024 yılı |
İyileştirmeye yönelik önerileriniz varsa yazınız |
PG 2.4.1.Öğrenci başına düşen yatırım bütçesi (TL) |
- |
|
PG 2.4.2. Öğrenci başına düşen eğitim amaçlı mekan büyüklüğü (m²) |
- |
|
A3. Üniversitenin Toplum ve Çevre Yararına Yaptığı Faaliyetleri Artırmak |
||
H.3.1. Toplumsal Katkı Faaliyetlerinin Artırılması |
||
|
2024 yılı |
İyileştirmeye yönelik önerileriniz varsa yazınız |
PG 3.1.1 Üniversite birimlerince gerçekleştirilen sosyal sorumluluk faaliyet sayısı |
- |
Sosyal sorumluluk faaliyetlerinin düzenlenmesi |
PG 3.1.2. Öğrenciler tarafından gerçekleştirilen sosyal sorumluluk proje sayısı |
- |
Öğrenciler tarafından gerçekleştirilen sosyal sorumluluk projelerin planlanması |
PG 3.1.3. Dezavantajlı gruplara yönelik gerçekleştirilen faaliyet sayısı |
4 |
Dezavantajlı gruplara yönelik gerçekleştirilen faaliyetlerinin düzenlenmesi |
A3. Üniversitenin Toplum ve Çevre Yararına Yaptığı Faaliyetleri Artırmak |
||
H.3.2. Toplumsal Katkı Faaliyetlerinin Artırılması |
||
|
2024 yılı |
İyileştirmeye yönelik önerileriniz varsa yazınız |
PG 3.2.1. Üniversite birimlerince gerçekleştirilen sosyal sorumluluk faaliyet sayısı |
- |
Sosyal sorumluluk faaliyetlerinin düzenlenmesi |
PG 3.2.2. Öğrenciler tarafından gerçekleştirilen sosyal sorumluluk proje sayısı |
-
|
Öğrenciler tarafından gerçekleştirilen sosyal sorumluluk projelerin planlanması |
PG 3.2.3. Dezavantajlı gruplara yönelik gerçekleştirilen faaliyet sayısı |
4 |
Dezavantajlı gruplara yönelik gerçekleştirilen faaliyetlerinin düzenlenmesi |
A3. Üniversitenin Toplum ve Çevre Yararına Yaptığı Faaliyetleri Artırmak |
||
H.3.3. Çevre Dostu Üniversite Faaliyetlerinde Etkinliği Artırmak |
||
|
2024 yılı |
İyileştirmeye yönelik önerileriniz varsa yazınız |
PG 3.3.1 Sürdürülebilir çevre kapsamında düzenlenen etkinlik ve proje sayısı |
2 |
Sürdürülebilir çevre kapsamında düzenlenen etkinlik ve proje sayılarının arttırılması |
A4. Üniversitemizin Uluslararası Tanınırlığını Artırmak |
||
H.4.1. Uluslararası öğrenci, akademik ve idari personel hareketliliğini artırmak |
||
|
2024 yılı |
İyileştirmeye yönelik önerileriniz varsa yazınız |
PG 4.1.1 Değişim programı kapsamında yurt dışından gelen öğrenci sayısı |
- |
İkili iş birliğinin kurulması |
PG 4.1.2 Değişim programları kapsamında yurt dışına giden öğrenci sayısı |
- |
İkili iş birliğinin kurulması |
PG 4.1.3 Değişim programları ile yurtdışından gelen öğretim elemanı sayısı |
- |
İkili iş birliğinin kurulması |
PG 4.1.4 Değişim programları ile yurtdışına giden öğretim elemanı sayısı |
- |
İkili iş birliğinin kurulması |
PG 4.1.5. Değişim programları kapsamında uluslararası hareketlilikten yararlanan idari personel sayısı |
- |
İkili iş birliğinin kurulması |
A4. Üniversitemizin Uluslararası Tanınırlığını Artırmak | ||
H.4.2. Uluslararası Tanınırlığı Geliştirmeye Yönelik Faaliyetleri Artırmak |
||
|
2024 yılı |
İyileştirmeye yönelik önerileriniz varsa yazınız |
PG 4.2.1 Düzenlenen uluslararası akademik, sosyal, sanatsal ve sportif etkinlik sayısı |
- |
Uluslararası akademik ve sosyal etkinliklerin düzenlenmesi |
PG 4.2.2 Uluslararası akademik, sosyal, sanatsal ve sportif etkinliklere katılan öğretim elemanı sayısı |
8 |
|
PG 4.2.3. Akademik, sosyal, sanatsal araştırma kapsamında yurtdışından gelen öğretim elemanı sayısı |
- |
|
PG 4.2.4. Uluslararası öğrenci sayısı |
|
A5. Kalite Kültürünü ve Kurumsal Kaynakları Güçlendirmek |
||
H.5.2. Paydaşlarla İletişimi Güçlendirmek ve Sürekliliğini Sağlamak |
||
|
2024 yılı |
İyileştirmeye yönelik önerileriniz varsa yazınız |
PG 5.2.1 İç Paydaş Toplantı/ faaliyet sayısı |
- |
İç Paydaş Toplantı/ faaliyet arttırılması |
PG 5.2.2 Dış Paydaş Toplantı/ faaliyet Sayısı |
3 |
|
PG 5.2.3 Mezunlara yönelik gerçekleştirilen etkinlik sayısı |
2 |
|
PG 5.2.4 Kalite Kültürünün içselleştirilmesine yönelik faaliyetlerin sayısı |
|
Kalite Kültürünün içselleştirilmesine yönelik faaliyetlerin arttırılması |
Amaç A.5. Kalite Kültürünü ve Bölüm Kaynaklarını Güçlendirmek |
||
Hedef H.5.4. Bölüm Kaynaklarını Güçlendirmek |
||
|
2024 yılı |
İyileştirmeye yönelik önerileriniz varsa yazınız |
PG 5.4.1. Dış kaynaklı projelerden elde edilen gelir miktarı (TL) |
- |
Dış kaynaklı projelerin planlanması |