2024-2028 Stratejik Eylem Planı Üniversitemiz için tıklayınız.
2024-2028 Stratejik Eylem Planı Fakültemiz için tıklayınız.
Ebelik Bölümü Değerlendirme Anketleri için tıklayınız.
EBELİK BÖLÜMÜ (2024-2028) STRATEJİK PLANI
(Üniversitemizin 2024-2028 stratejik planına uygun olarak oluşturulmuştur.)
Üniversitemizin Amaç ve Hedefleri
A1. Nitelikli Ar-Ge ve Ür-Ge Faaliyetleri Yoluyla Ulusal ve Uluslararası Düzeyde Katma Değer Oluşturmak
H 1.1. Araştırma Geliştirme ve Ürün Geliştirme Kapasitesini Artırmak
H 1.2. Katma Değer Yaratan Araştırma Çıktılarını Artırmak
H 1.3. Girişimcilik Faaliyetlerini Teşvik Etmek ve Yaygınlaştırmak
H 1.4. Üniversite-Sanayi İşbirlikleri Kapsamında Ortak Araştırma ve Ürün Geliştirme Projelerini Artırmak
H 1.5. Öğrenci Girişimcilik ve Yenilikçilik Programlarını Desteklemek
A2. Eğitim ve Öğretim Faaliyetlerinin Niteliğini Sürdürebilir Olarak Artırmak
H 2.1. Eğitim-öğretim Faaliyetlerinin Kalitesini Artırmak
H 2.2. Öğrencilerin Yetkinliklerini Geliştiren Faaliyetleri Artırmak
H 2.3. Öğretim Elemanlarının Yetkinliklerini Güçlendirmek.
H 2.4. Eğitim- Öğretim Altyapısını Güçlendirmek
A3. Üniversitenin Toplum ve Çevre Yararına Yaptığı Faaliyetleri Artırmak
H 3.1. Toplumsal Katkı Faaliyetlerinin Artırılması
H 3.2. Üniversite Tarafından Sunulan Kamu Hizmetlerinin Güçlendirilmesi
H 3.3. Çevre Dostu Üniversite faaliyetlerinde Etkinliği Artırmak
A4. Üniversitemizin Uluslararası Tanınırlığını Artırmak
H 4.1. Uluslararası Öğrenci, Akademik ve İdari Personel Hareketliliğini Artırmak
H.4.2. Uluslararası Tanınırlığı Geliştirmeye Yönelik Faaliyetleri Artırmak
A5. Kalite Kültürünü ve Kurumsal Kaynakları Güçlendirmek
H 5.1. Kurum İçi Memnuniyeti ve Kurumsal Aidiyeti Geliştirmek
H 5.2. Paydaşlarla İletişimi Güçlendirmek ve Sürekliliğini Sağlamak
H 5.3. Kurumsal Veri Yönetimi ve Dijital Gelişim Süreçlerini Güçlendirmek
H 5.4. Kurumsal Kaynakları Güçlendirmek
Ebelik Bölümü Amaç ve Hedefleri
A1. Nitelikli Ar- Ge ve Ür-Ge Faaliyetleri yoluyla ulusal ve uluslararası düzeyde katma değer oluşturmak
H.1.1. Araştırma Geliştirme ve Ürün Geliştirme Kapasitesini Artırmak
H.1.2. Katma Değer Yaratan Araştırma Çıktılarını Artırmak
H 1.3. Girişimcilik Faaliyetlerini Teşvik Etmek ve Yaygınlaştırmak
H.1.4. Öğrenci Girişimcilik ve Yenilikçilik Programlarını Desteklemek
A2. Eğitim ve Öğretim Faaliyetlerinin Niteliğini Sürdürebilir Olarak Artırmak
H.2.1. Eğitim-öğretim Faaliyetlerinin Kalitesini Artırmak
H.2.2. Öğrencilerin Yetkinliklerini Geliştiren Faaliyetleri Artırmak
H.2.3. Öğretim Elemanlarının Yetkinliklerini Güçlendirmek.
A3. Üniversitenin Toplum ve Çevre Yararına Yaptığı Faaliyetleri Artırmak
H.3.1. Toplumsal Katkı Faaliyetlerinin Artırılması
H.3.2. Çevre Dostu Üniversite Faaliyetlerinde Etkinliği Artırmak
A4. Üniversitemizin Uluslararası Tanınırlığını Artırmak
H 4.1. Uluslararası Öğrenci, Akademik ve İdari Personel Hareketliliğini Artırmak
H.4.2. Uluslararası Tanınırlığı Geliştirmeye Yönelik Faaliyetleri Artırmak
A5. Kalite Kültürünü ve Kurumsal Kaynakları Güçlendirmek
H.5.1. Kurum İçi Memnuniyeti ve Kurumsal Aidiyeti Geliştirmek
H.5.2. Paydaşlarla İletişimi Güçlendirmek ve Sürekliliğini Sağlamak
Amaç A.1. Nitelikli Ar- Ge ve Ür-Ge Faaliyetleri yoluyla ulusal ve uluslararası düzeyde katma değer oluşturmak |
|||||||
H.1.1. Araştırma Geliştirme ve Ürün Geliştirme Kapasitesini Artırmak |
|||||||
|
Hedefe Etkisi (%) |
Plan Başlangıç Değeri |
2024 Hedef |
2025 Hedef |
2026 Hedef |
2027 Hedef |
2028 Hedef |
PG 1.1.1 Araştırmacıların yetkinliğini artırmak için verilen eğitimlerin (proje hazırlama, patent, yayın vb.) sayısı |
50 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
PG 1.1.2. Araştırma projelerinde yer alan öğretim elemanı sayısı |
50 |
9 |
9 |
9 |
9 |
9 |
9 |
Sorumlu Birim |
Bölüm Başkanlığı |
||||||
Stratejiler |
|
Amaç A.1. Nitelikli Ar- Ge ve Ür-Ge Faaliyetleri yoluyla ulusal ve uluslararası düzeyde katma değer oluşturmak |
|||||||
H.1.2. Katma Değer Yaratan Araştırma Çıktılarını Artırmak |
|||||||
|
Hedefe Etkisi (%) |
Plan Başlangıç Değeri |
2024 Hedef |
2025 Hedef |
2026 Hedef |
2027 Hedef |
2028 Hedef |
PG 1.2.1 Öğretim elemanlarının WOS’ta endekslenen Q1 bilimsel yayın sayısı |
25 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
PG 1.2.2 Öğretim elemanlarının WOS’ta endekslenen bilimsel yayın sayısı |
25 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
PG 1.2.3 Üniversite adresli bilimsel yayınlara WOS’ta yapılan atıf sayısı |
25 |
15 |
15 |
20 |
22 |
25 |
25 |
PG 1.2.4 Ulusal ve uluslararası kurum/kuruluşlar tarafından desteklenen proje sayısı |
25 |
10 |
10 |
12 |
12 |
13 |
14 |
Sorumlu Birim |
Bölüm Başkanlığı |
||||||
Stratejiler |
|
Amaç A.1. Nitelikli Ar- Ge ve Ür-Ge Faaliyetleri yoluyla ulusal ve uluslararası düzeyde katma değer oluşturmak |
|||||||
H.1.3. Girişimcilik Faaliyetlerini Teşvik Etmek ve Yaygınlaştırmak |
|||||||
|
Hedefe Etkisi (%) |
Plan Başlangıç Değeri |
2024 Hedef |
2025 Hedef |
2026 Hedef |
2027 Hedef |
2028 Hedef |
PG 1.3.1. Başvurulan patent, faydalı model ve tasarım belge sayısı
|
50 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
PG 1.3.2. Tescil alan patent, faydalı model ve tasarım belge sayısı
|
50 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Sorumlu Birim |
Bölüm Başkanlığı |
||||||
Stratejiler |
|
Amaç A.1. Nitelikli Ar- Ge ve Ür-Ge Faaliyetleri yoluyla ulusal ve uluslararası düzeyde katma değer oluşturmak |
|||||||
H.1.4. Öğrenci Girişimcilik ve Yenilikçilik Programlarını Desteklemek |
|||||||
|
Hedefe Etkisi (%) |
Plan Başlangıç Değeri |
2024 Hedef |
2025 Hedef |
2026 Hedef |
2027 Hedef |
2028 Hedef |
PG 1.4.1 Girişimcilik/ yenilikçilik temelli derslerin verildiği program sayısı |
34 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
PG 1.4.2 Girişimcilik/ yenilikçilik temelli etkinlikler ve yarışmalara katılan öğrenci sayısı |
33 |
5 |
5 |
8 |
8 |
10 |
10 |
PG 1.4.3 Girişimcilik/ yenilikçilik temelli konferans ve etkinlik sayısı |
33 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
Sorumlu Birim |
Bölüm Başkanlığı |
||||||
Stratejiler |
|
A2. Eğitim ve Öğretim Faaliyetlerinin Niteliğini Sürdürebilir Olarak Artırmak |
|||||||
H.2.1. Eğitim-öğretim Faaliyetlerinin Kalitesini Artırmak |
|||||||
|
Hedefe Etkisi (%) |
Plan Başlangıç Değeri |
2024 Hedef |
2025 Hedef |
2026 Hedef |
2027 Hedef |
2028 Hedef |
PG 2.1.1 Öğretim elemanı başına düşen öğrenci sayısı |
33 |
47 |
47 |
45 |
45 |
40 |
40 |
Sorumlu Birim |
Bölüm Başkanlığı |
||||||
Stratejiler |
|
A2. Eğitim ve Öğretim Faaliyetlerinin Niteliğini Sürdürebilir Olarak Artırmak |
|||||||
H.2.2. Öğrencilerin Yetkinliklerini Geliştiren Faaliyetleri Artırmak |
|||||||
|
Hedefe Etkisi (%) |
Plan Başlangıç Değeri |
2024 Hedef |
2025 Hedef |
2026 Hedef |
2027 Hedef |
2028 Hedef |
PG 2.2.1 Proje desteği alan öğrenci sayısı |
25 |
5 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
PG2.2.2.2 Kariyer Merkezi çalışmaları kapsamında öğrencilere yönelik gerçekleştirilen faaliyet sayısı |
25 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
PG 2.2.3 Sosyal transkript oluşturan öğrenci sayısı |
25 |
20 |
20 |
25 |
25 |
30 |
35 |
PG 2.2.4 Akademik, Sportif, Kültürel ve Sanatsal etkinlikler ile yarışmalara katılan öğrenci sayısı |
25 |
10 |
10 |
13 |
15 |
20 |
20 |
Sorumlu Birim |
Bölüm Başkanlığı |
||||||
Stratejiler |
|
A2. Eğitim ve Öğretim Faaliyetlerinin Niteliğini Sürdürebilir Olarak Artırmak |
|||||||
H 2.3. Öğretim Elemanlarının Yetkinliklerini Güçlendirmek. |
|||||||
|
Hedefe Etkisi (%) |
Plan Başlangıç Değeri |
2024 Hedef |
2025 Hedef |
2026 Hedef |
2027 Hedef |
2028 Hedef |
PG 2.3.1 Öğretim elemanları için öğrenme öğretme konusunda verilen eğitimlere katılan yararlanıcı sayısı |
30 |
9 |
9 |
9 |
9 |
9 |
9 |
PG 2.3.2 Öğretim elemanlarının yabancı dil yeterliliğini destekleyici eğitimlere katılan yararlanıcı sayısı |
35 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
PG 2.3.3 Kalite geliştirme ve Bologna süreçleri hakkında verilen eğitim sayısı |
35 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
4 |
Sorumlu Birim |
Bölüm Başkanlığı |
||||||
Stratejiler |
|
A3. Üniversitenin Toplum ve Çevre Yararına Yaptığı Faaliyetleri Artırmak |
|||||||
H.3.1. Toplumsal Katkı Faaliyetlerinin Artırılması |
|||||||
|
Hedefe Etkisi (%) |
Plan Başlangıç Değeri |
2024 Hedef |
2025 Hedef |
2026 Hedef |
2027 Hedef |
2028 Hedef |
PG 3.1.1 Üniversite birimlerince gerçekleştirilen sosyal sorumluluk faaliyet sayısı |
34 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
PG 3.1.2. Öğrenciler tarafından gerçekleştirilen sosyal sorumluluk proje sayısı |
33 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
4 |
PG 3.1.3. Dezavantajlı gruplara yönelik gerçekleştirilen faaliyet sayısı |
33 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
Sorumlu Birim |
Bölüm Başkanlığı |
||||||
Stratejiler |
|
A3. Üniversitenin Toplum ve Çevre Yararına Yaptığı Faaliyetleri Artırmak |
|||||||
H.3.2. Çevre Dostu Üniversite Faaliyetlerinde Etkinliği Artırmak |
|||||||
|
Hedefe Etkisi (%) |
Plan Başlangıç Değeri |
2024 Hedef |
2025 Hedef |
2026 Hedef |
2027 Hedef |
2028 Hedef |
PG 3.2.1 Sürdürülebilir çevre kapsamında düzenlenen etkinlik ve proje sayısı |
100 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
3 |
Sorumlu Birim |
Bölüm Başkanlığı |
||||||
Stratejiler |
|
A4. Üniversitemizin Uluslararası Tanınırlığını Artırmak |
|||||||
H.4.1. Uluslararası öğrenci, akademik ve idari personel hareketliliğini artırmak |
|||||||
|
Hedefe Etkisi (%) |
Plan Başlangıç Değeri |
2024 Hedef |
2025 Hedef |
2026 Hedef |
2027 Hedef |
2028 Hedef |
PG 4.1.1 Değişim programı kapsamında yurt dışından gelen öğrenci sayısı |
20 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
PG 4.1.2 Değişim programları kapsamında yurt dışına giden öğrenci sayısı |
20 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
PG 4.1.3 Değişim programları ile yurtdışından gelen öğretim elemanı sayısı |
20 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
PG 4.1.4 Değişim programları ile yurtdışına giden öğretim elemanı sayısı |
20 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Sorumlu Birim |
Bölüm Başkanlığı ve Dış İlişkiler Koordinatörlüğü |
||||||
Stratejiler |
|
A4. Üniversitemizin Uluslararası Tanınırlığını Artırmak |
|||||||
H.4.2. Uluslararası Tanınırlığı Geliştirmeye Yönelik Faaliyetleri Artırmak |
|||||||
|
Hedefe Etkisi (%) |
Plan Başlangıç Değeri |
2024 Hedef |
2025 Hedef |
2026 Hedef |
2027 Hedef |
2028 Hedef |
PG 4.2.1 Düzenlenen uluslararası akademik, sosyal, sanatsal ve sportif etkinlik sayısı |
25 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
PG 4.2.2 Uluslararası akademik, sosyal, sanatsal ve sportif etkinliklere katılan öğretim elemanı sayısı |
25 |
9 |
9 |
9 |
9 |
9 |
9 |
PG4.2.3 Uluslararası öğrenci sayısı |
25 |
40 |
40 |
45 |
45 |
50 |
50 |
Sorumlu Birim |
Bölüm Başkanlığı ve öğrenci işleri birimi |
||||||
Stratejiler |
|
A5. Kalite Kültürünü ve Kurumsal Kaynakları Güçlendirmek |
|||||||
H.5.1. Kurum İçi Memnuniyeti ve Kurumsal Aidiyeti Geliştirmek |
|||||||
|
Hedefe Etkisi (%) |
Plan Başlangıç Değeri |
2024 Hedef |
2025 Hedef |
2026 Hedef |
2027 Hedef |
2028 Hedef |
PG 5.1.1 Öğrenci Genel Memnuniyet Düzeyi |
100 |
%75 |
%75 |
%80 |
%80 |
%80 |
%85 |
Sorumlu Birim |
Bölüm Başkanlığı ve Kalite Güvence Komisyonu |
||||||
Stratejiler |
|
A5. Kalite Kültürünü ve Kurumsal Kaynakları Güçlendirmek |
|||||||
H.5.2. Paydaşlarla İletişimi Güçlendirmek ve Sürekliliğini Sağlamak |
|||||||
|
Hedefe Etkisi (%) |
Plan Başlangıç Değeri |
2024 Hedef |
2025 Hedef |
2026 Hedef |
2027 Hedef |
2028 Hedef |
PG 5.2.1 İç Paydaş Toplantı/ faaliyet sayısı |
25 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
PG 5.2.2 Dış Paydaş Toplantı/ faaliyet Sayısı |
25 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
PG 5.2.3 Mezunlara yönelik gerçekleştirilen etkinlik sayısı |
25 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
PG 5.2.4 Kalite Kültürünün içselleştirilmesine yönelik faaliyetlerin sayısı |
25 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Sorumlu Birim |
Bölüm Kalite Güvence Komisyonu |
||||||
Stratejiler |
|